Szállítási információk

KÉRJÜK MINDEN MEGRENDELÉS ESETÉN GYŐZŐDJÖN MEG ARRÓL, HOGY AZ ADOTT IDŐSZAKBAN A KISZÁLLÍTÁSI CÍMEN ÁT TUDJÁK E VENNI A CSOMAGOT, ILLETVE BIZTOSAN ÁT IS VESZI AZT!

Amennyiben nem biztos megrendelésének szükségességében, kérjük ne adja le rendelését, mert ezzel jelentős többletköltségbe hozza kisvállalkozásunkat! (Köszönjük!)

 

Weboldalunkon megvásárolt terméket / termékeket a következő szállítási módokon juthatnak el a Megrendelőhöz:

- Házhoz szállítás DPD futárszolgálattal   

- Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal

- Szállítás GLS csomagpontra     

Házhozszállítás futárral:

A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, csak és kizárólag belföldi megrendeléseket áll módunkban elfogadni. A terméket csomagküldő futárszolgálatok segítségével szállítjuk házhoz.

 

A házhozszállítás díja (bruttó forint értékek):

Kiszállítási díj:

  1. bruttó 25 000 Ft-ig utánvéttel

DPD futárcéggel: 1 390 Ft + 350 Ft utánvét díj

GLS futárcéggel: 1 890 Ft + 350 Ft utánvét díj

  1. bruttó 25 000 Ft-ig online bankkártyával történő fizetéssel

DPD futárcéggel: 1 390 Ft

GLS futárcéggel: 1 890 Ft 

  1. bruttó 25 001 Ft felett ingyenes 
  2. Utánvétes fizetési mód vásárlásakor a bruttó alap szállítási díj felett +350 forintot számolunk fel.

Szállítás GLS csomagpontra futárral:

Szállítás GLS csomagpontra egyszerű és kényelmes módja a csomagok küldésének vagy fogadásának. Az alábbiakban található egy általános tájékoztató arról, hogyan működik a GLS csomagpontra való szállítás

  1. Csomag elküldése:

    • A GLS csomagszolgáltató szállítja el a csomagot a rendeléskor általad kiválasztott csomagpontra.
  2. Csomagátvétel:

    • Amikor a csomag megérkezik a kiválasztott csomagpontra, értesítést kapsz. Ez általában e-mailben vagy SMS-ben történik.
    • Látogass el a kiválasztott csomagpontra az értesítésben megadott időben.
    • Az átvételhez gyakran szükséges bemutatni egy személyazonosító igazolványt és az értesítésben kapott információkat (pl. nyomkövető szám).
  3. Csomagot fogadók számára:

    • Ne felejtsd el ellenőrizni a csomagot az átvétel előtt, hogy meggyőződj róla, hogy nem sérült vagy hiányos.
    • Ha bármilyen probléma merül fel a csomag átvétele során, azonnal értesítsd a GLS-t vagy a csomagpontot.

Ne felejtsd el, hogy a GLS szállítási folyamatai és a csomagpontok működése régiótól és országtól függően változhatnak. Mindig érdemes ellenőrizni a GLS hivatalos weboldalát vagy kapcsolatba lépni a helyi GLS szolgáltatóval a legfrissebb információkért és részletekért a csomagpontra történő szállításról.

A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adjanak meg kiszállítási címként! Amennyiben ettől eltérő időpontban kérik a szállítást, az a MEGJEGYZÉS rovatban legyenek szívesek feltüntetni!

Amennyiben a csomagküldő cég az áru átadását nem tudja teljesíteni úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a kiszállítást. Amennyiben az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja a devergoveszprem.hu webáruház telephelyére.

Amennyiben a küldemény csomagolása szemmel láthatóan sérült, a Megrendelő kötelessége meggyőződni még a futár jelenlétében, a csomagban lévő termékek sértetlenségéről. Amennyiben a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a devergoveszprem.hu webáruházat kártérítési kötelezettség nem terheli.

Az egyes kuponnapok és egyéb promóciók és ünnepek után alatt leadott megrendelések kiszállítási ideje meghosszabodhat.

A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk weboldalunkon.

Utánvétes rendelések esetén, amennyiben a megrendelés munkanapokon 16:00 óráig beérkezik és a rendelt tétel, illetve tételek készleten vannak a csomagja a következő munkanapon átadásra kerül a futárszolgálatnak, a kiszállítás pedig az átadást követő 1-2 munkanapon belül történik meg.

Nem munkanapon történő megrendelés, valamint 12:00 óránál később beérkező rendelések esetén az átadás a legkorábban a következő munkanapon történik meg, a szállítás az átadást követő 1-2 munkanapon belül történik meg.

Kártyás fizetéses megrendelés esetén a rendelés teljesítését csak a pénz beérkezését követően tudjuk vállalni.

Nem munkanapon történő megrendelés, valamint 12:00 óránál később beérkező rendelések esetén az átadás a második munkanapon történik meg, amennyiben a rendelt tételek készleten vannak.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a devergoveszprem.hu ügyfélszolgálata felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel e-mailben, és/vagy telefonon a további egyeztetés érdekében.

A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adjanak meg kiszállítási címként! Amennyiben ettől eltérő időpontban kérik a szállítást, az a MEGJEGYZÉS rovatban legyenek szívesek feltüntetni!

Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a devergoveszprem.hu webáruházat kártérítési kötelezettség nem terheli.